Proszę utworzyć oddzielne zgłoszenie serwisowe (nową naprawę) dla każdego urządzenia wymagającego interwencji serwisowej
Proszę utworzyć oddzielne zgłoszenie serwisowe (nową naprawę) dla każdego urządzenia wymagającego interwencji serwisowej
Zapakuj amortyzator, amortyzatory, sztycę w solidne, ochronne opakowanie, które zabezpieczy przed uszkodzeniami podczas transportu.
Do przesyłki dołącz wydrukowany numer zlecenia, który został wygenerowany po zgłoszeniu serwisowym.
Uwaga: Przesyłki bez dołączonego numeru zlecenia nie będą przyjmowane do serwisu.
Wyślij paczkę na adres:
Gravity Bike Service | ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 47A, 32-020 Wieliczka
Po przyjęciu sprzętu do serwisu, status naprawy w Twoim koncie zostanie zmieniony z NOWY na W TRAKCIE WYCENY
Po dokładnej inspekcji przesyłamy diagnozę wraz z wyceną naprawy, obejmującą koszty serwisu i potrzebnych części. W tym momencie status zmienia się na WYCENA ZLECENIA.
Po zaksięgowaniu wpłaty, naprawa zostaje rozpoczęta, a my przystępujemy do skompletowania niezbędnych części i podzespołów.
Po zakończeniu naprawy i pozytywnym przejściu przez amortyzator testów, status zlecenia zostanie zmieniony na ZAKOŃCZONO. Sprzęt zostanie wysłany na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.