Regulamin serwisu amortyzatorów
- Użytkownikiem konta w systemie „serwis gravity bike” (https://serwis.gravity-bike.pl) oraz zlecającym naprawę może być jedynie osoba pełnoletnia. Firma GRAVITY BIKE SERVICE Kamil Kamiński nie ponosi odpowiedzialności za decyzje dotyczące akceptacji zleceń, ani za roszczenia finansowe wynikające z działań osób niepełnoletnich, które korzystają z konta lub innych form komunikacji (telefon, e-mail) przypisanych do konta osoby dorosłej będącej jego właścicielem.
- Polityka jakości firmy GRAVITY BIKE SERVICE Kamil Kamiński zakłada, że serwis amortyzatorów i sztyc będzie wykonywany w celu przywrócenia ich stanu fabrycznego, z użyciem oryginalnych części zamiennych i odpowiednich narzędzi. Najwyższym priorytetem jest dla nas jakość naszych usług oraz bezpieczeństwo klientów.
- Serwis przyjmuje wyłącznie sprzęt, który jest czysty (dotyczy to amortyzatorów przednich, tłumików, sztyc regulowanych oraz rowerów). W przypadku dostarczenia brudnego sprzętu, naliczana jest opłata za mycie zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Każda naprawa rozpoczyna się od diagnozy. Starannie identyfikujemy przyczynę problemu i informujemy klienta o wynikach oraz o szczegółowych kosztach naprawy.
- Na całkowity koszt serwisu składa się:
- Koszt serwisu – obejmuje pracę serwisanta: demontaż, diagnozę, naprawę usterki, montaż i kontrolę sprawności sprzętu.
- Koszt części zamiennych/podzespołów – zestawów naprawczych niezbędnych do serwisu oraz dodatkowych części nieobjętych zestawami naprawczymi.
- Czas na postawienie diagnozy zależy od obłożenia serwisu i może wynosić od kilku do kilkunastu dni. Po ustaleniu diagnozy i wyceny, klient otrzymuje fakturę proformę, którą musi opłacić, aby naprawa mogła być kontynuowana.
- Naprawa realizowana jest po zaksięgowaniu wpłaty i rozpoczyna się od skompletowania niezbędnych części. W szczególnych przypadkach czas naprawy może ulec wydłużeniu, np. ze względu na potrzebę sprowadzenia dodatkowych części, nie wchodzących w skład zestawów serwisowych.
- W sytuacjach, gdy klient:
- nie zgadza się na naprawę z powodów nie zależnych od serwisu lub nie akceptuje kosztów naprawy
- rezygnuje z naprawy z powodu nieopłacalności wykonania usługi tzn. koszt naprawy przewyższa wartość rynkową sprzętu
- brak jest dostępnych części u dystrybutora lub czas oczekiwania jest za wysoki dla klienta
serwis pobiera opłatę za diagnozę zgodną z cennikiem. Opłata obejmuje demontaż oraz przygotowanie sprzętu do diagnozy. W takich przypadkach sprzęt jest zwracany klientowi w częściach. Niesprawny sprzęt może stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkownika.
- Jeżeli klient zdecyduje się na pozostawienie zdiagnozowanego i niezłożonego sprzętu w serwisie (w sytuacjach opisanych w pkt. 8), nie zostanie obciążony kosztami diagnozy.
- W przypadku rezygnacji z naprawy w trakcie jej trwania, klient musi uregulować koszty dotychczas wykonanej pracy i wykorzystanych części.
- Informacje o statusie naprawy są dostępne w systemie „serwis gravity bike” (https://serwis.gravity-bike.pl) – nie udzielamy takich informacji telefonicznie. W wyjątkowych przypadkach, jeśli wymagana jest rozmowa telefoniczna, informacje mogą być przekazane tylko właścicielowi konta lub upoważnionemu przedstawicielowi firmy.
- Odbiór sprzętu po naprawie powinien nastąpić w ciągu 14 dni od powiadomienia o jego gotowości. Przekroczenie tego terminu skutkuje naliczeniem dodatkowych opłat zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie w zakładce serwis (https://gravity-bike.pl/serwis/).
- Niektórzy producenci nie pozwalają na sprzedaż części zamiennych i wymagają, aby serwis odbywał się w ich wyznaczonym punkcie. W takich przypadkach oferty promocyjne, rabaty oraz bony podarunkowe nie mają zastosowania.
- Bon podarunkowy Gravity Bike może być użyty wyłącznie na pokrycie kosztów serwisu rozumianego jako koszt pracy serwisanta. Nie obejmuje on kosztów części zamiennych ani podzespołów, które są uwzględnione w całkowitym koszcie naprawy. Szczegółowe informacje o kosztach naprawy dostępne są w systemie „serwis gravity bike”.
- Promocje oraz rabaty nie mogą być łączone z innymi ofertami, zniżkami ani bonami podarunkowymi.